Blogger Templates

::ready for take..camera roll..action!!::

Friday, 9 March 2012

::minit terakhir?::

         assalamualaikum dan selamat pagi..huhuhu >.< ourmmm..hahahaha =.='' xhau ape nak cakap memandangkan hari ni dah genap seminggu cuti mid sem akhirnya berakhir :( dingin sesangat pagi ni... sebab beberapa jam lagi aku akan bertolak membawa diri pulang ke pangkal jalan kolej sains kesihatan bersekutu sungai buloh selangor.. hurmmmmm.. :( tape laa demi mencapai impian... jom laa kite pegi menuntut ilmu :) okeh bertarikh 10/3 aku akan menulis entry minit terakhir kat rumah sebelom berangkat pergi hihhi :) macam jaoh je kan..huhuk yela.. nak lerr aku tulis entry nih sbb bile daa balik kolej mesti lambat nye aku nak update belog nih...muahahah :)) amek kesempatan secukopnya..huahua
          sbb semalam dah kire last dok kat rumah..abah ngan umi ajak pi jejalan..huhu pastu umi belanja.. umi belanja cadbury.. hahaha awal2 nak amek yang sepapan cadbury yang saiz sederhana tuh.. =.='' tapi ase cam xsempat nak habiskan... hohoho >.< pastu terus amek saiz kecik.. huhu pagi2 bute dah makan cadbury... 2 jam seterosnya habeskan masa kat toilet =.='' hahaha 
      tapi..terima kasih umi... sebab umi... orang leh makan cadbury balik... dah dekat setaon xmakan coklat cadbury..hik3 (seyez laaa...mmg dah lame xmkn cadbury) sayang umi lebih laaa :))
suke makan cadbury <3 

hihihi tenkiu umi :))

No comments:

Post a Comment