Blogger Templates

::ready for take..camera roll..action!!::

Friday 30 March 2012

::hadirnya sahabat untukmu::

   assalamualaikum dan selamat pagi :)) pepagi bute dah angim menulis belog..waaaaa hebatlah! (ce bawak2 study kimia organik ke pagi-pagi ni..baru berfaedah!) hehehe tapi menulis belog pon berfaedah jugak perr..boleh hilangkan stress..hihihi. oke entry di pagi yang sunyi ini adalah bertajuk "hadirnya sahabat untukmu".
   huhuhuhu bese laa tu..hakikat yang betol..tade sape boleh mengharungi semua bende tanpa tempat bergantung.. sebab tu akan hadirnya seorang sahabat, seorang teman, seorang rakan seperjuangan untuk menemanimu dalam menempuhi dugaan hidup.. untungkan? maka ALHAMDULLILLAH sebab ALLAH s.w.t hadirkan kamu seorang sahabat.
   pun begitu, in my case...hadirnya tiga orang sahabat yang sangat penting yang telah menjadikan diri mereka apart of myself,my sisters yang tak rasmi.. >.< ada kak long, achik dan adik bongsu hahaha walaupun umur kami sama =.='' hahahaha still excited tuh! hihihi terima kasih sebab hadir dalam hidup angah kamu ni :)
     nak dijadikan side story yang pendek..haritu, adik bongsu kami telah melanja kami semua makan pizza...hihihihi suke suke suke :) sebab dia dapat something-something yang baginya nak disharekan...maka dia melanja laa kami semua..seronok.... dapat makan pizza lagi huhhu :) sayang adik lebih sket laaa. >.<
inilah adik kami, amieza,mija hahaha :)

fokus tuh makan free.. hahahaha :) kak long kami

ye..makan pizza...kene pokus sampai muncung mulut2 :P
 pun begitu..achik tade lam gambar ni sebab dia yang tengah amek gambar..hihihi :( tape2 next time kite posing sakan ye :)    "ya ALLAH terima kasih kerana menghadirkan aku rakan seperjuangan dan tempat untuk ku pinjam bahu"

No comments:

Post a Comment