Blogger Templates

::ready for take..camera roll..action!!::

Saturday, 14 April 2012

::selepas jejaka..ini laa dia::

    assalamualaikum dan selamat tengahari..mood lam studi + main2 so terhasil laa belog...xreleven pon kan?? huhuhu  oke..entry kali ni..tajuk yang agak wowww..tatau nak kata apa...haha yelaaa.. selepas jejaka..ini laa yang menarik minat saya..huhuhu kain tudung bawal 2 and 3 tones.. hihihii sangat lawa dan sangat striking.. mencuri perhatian :) sebab tuu laa nak wat entry sal ni huhuhuu..
      oke2.. sebab daa lame xsurvey kain tudung.. jadi ta kisah laa pasal style terbaru..bole kate agak ketinggalan laa jugak sebab dah tak amek tahu..tibe-tibe nampak ramai pelatih kskb pakai tudung ni.. esp kawan saya yang bernama pana... sekali tertengok terus jatuh hati sebab kain tudung tuu agak unik dan pelik.. warna kain tudung yang makin gelap di bahagian bawah boleh matching ngan baju..warna yang cerah bahagian atas bole wat nampak comeii... so kain tudung ni memang unik sesangat...suka giler laa :))
     jadi misi cuti akhir sem kali ni...lepas abis attachment... terus serbu pasar besar siti khadijah..nak survey kain tudung ni banyak-banyak..tak kisah laa waktu saya baru nak stat pakai orang lain dah jumpe style baru pon..sebab kain tudung ni memang menarik yag teramat..huhuhu :) 
dah kaler cam pelangi lakkkk..eiiii xsabar nak beli

hahaha cewahhh pana..tengok sape tuhhhh :) lawa kan kain tudung ni

suka laaa kain tudung ni :) pana ensem laa dak tuh :)
 hehehe jadi lepas ni...saya nak pegi crik warna peveret saya dulu hik3 :)     
purple..purple..purple..lawa2 :)
dengan warna ni..lawa kan huhuhu :)
jadi lawa cam dia...hihihii lawa kan wane pinki sweet ni..huhuhu nak beli..nak beli
meskipon orang sekarang suka pakai shawl ngan tudung segera..well...kedua-dua bende tuu xleh masuk ngan saya..haha entah laa muka bulat sangat kot..pakai shawl nmpak lawak..bukan lawa... pakai tudung segera nampak cam makcik mak cik..huhu jadi stick to bawal is the best way for me ... hehehe saya kan minah bawal die hard..hohoho :)
die hard tuhhhhh..hahaha :)
p/s: pana sayang..terima kasih bagi guna gamba ang..sayang ang lebih la :)

Friday, 13 April 2012

:: saya ok ::

     assalamualaikum dan selamat petang yang dah nak masuk maghrib... huhuhu petang ni... ade doa untuk adik beradik tak rasmi yang tercinta.. kak ngah tahu kamu semua tengah gembira..diulangi, GEMBIRA.. maka ade laa efek-efek bunga sakura berguguran di belakang kamu semua... doa kak ngah:
1.semoga kamu sentiasa dilindungi dan diberkati oleh ALLAH s.w.t
2.semoga kamu akan menjadi insan yang gembira dan tidak disakiti
3.semoga kamu sentiasa bersyukur dengan insan yang setia menemani :)
amin...insyaALLAH.. kak ngah ok :) putera kak ngah mmg slow mow sket... ta tahu laa sedang dok kat ne sekarang..tengah cari kak ngah kot... insyaALLAH putera kak ngah akan munculkan diri soon... huhuhu >.<
alololo korang semua ni comelllll laa :))

bek bek ye adek2 :) dan kak long :)