Blogger Templates

::ready for take..camera roll..action!!::

Tuesday 6 March 2012

::menunggu putera idaman hati::

             assalamualaikum dan selamat pagi~~ harap pagi-pagi ni korang dah bangun dah sarapan dan yang paling penting tuh...harapnye korang dah mandi lerrr..mandi adalah bagus untuk kesihatan..huh..ape? aku?? hahaha =.='' errr... emmm xpela..huhu berbicara tentang entry kali ni..huhu 'menunggu putera idaman' haiiiii putera negara mane laa pulak aku suke ni..entah2 dapat putera uganda satgi...haha merana~ hahaha >.<  tade laa saje je nak menulis kat belog pasal ni sebab kebelakangan ni ramai yang tanya aku.. "daa ade pakwe ke?" "echa, ko daa ada bopren kan?" "dah masok kolej ni mesti ramai peminat kan?" huh?? =.='' kalo lawa cam ainan tasneem logik gak nak ader ramai peminat...hahaha :P in your dream ecah~~ huhu
            tapi, aku senyap jela...nak cakap ape lagi kan dah memang terang lagi bersuluh...nak tambah lampu suluh pon boleh..aku memang xde peminat, mahupun boipren, mahupun kekasih hati.. memang ade yang aku suke tapi terlalu besar laa harapan aku nak dilaksanakan..tapi sebenarnya aku tade laa kisah sangat pun seandainya aku xpernah bercinta di zaman kolej sebagaimana aku lakukan di zaman sekolah..ok je... still breathing well xde pakwe pon :)) tapi untuk korang yang ade.. tuu kire untung laa kan :)) ade orang amek berat..huhu..tapi bagi sape-sape yang berada di posisi same cam aku.. sila dengar menda ni :))
           "jangan risau, putera kite xsampai lagi... sebab putera kite mungkin xpakai Lamborghini atau BMW tapi mungkin dia tengah berjalan-jalan mencari kite.. putera kite mungkin xnampak kite sebab putera kite mungkin lupe nak pakai spek..atau xde teropong nak tgk kite..sebab tuu kite mgkin invisible sekejap..huhu >.< tapi...nanti bile putera kite dah jumpe kite..dah nampak kite... time tuh.. mgkin putera kite dah suke kat kite je..hohoho <3"
         hahahaha ade geli tak bace entry nih?? hahaha jangan sengih sensorang sudah :)) so untuk anda yang single-single kat luar..jangan risau jodoh pertemuan di tangan ALLAH s.w.t tapi xbermakna kite xboleh mencuba sebab dah ditulis kite pon kene berusaha~~~ ^..^


tunggu laa putera korang antor balik kasut kaca tuh >.<




dan moga putera idaman korang tuu..satu hari nanti suami yang sah :))


*cium katak banyak-banyak sket..**ciummmmm**  

No comments:

Post a Comment