Blogger Templates

::ready for take..camera roll..action!!::

Saturday 22 December 2012

pintu kemana saja :)

pintu ke mana saja- doremon :P

uhukk..memandangkan konpem xde orang bace..bole laa aku merepek cam kerepek kat sini..muahahaha =.='' ..emm..kalaulah ade pintu ke mana saja...macam doremon kan best tuh :) bole laa jugak aku pegi jejalan ngan membe2..xdela berlaku pencemaran alam sangat...bukak pintu je sampai..xdela asap berkebuk kebuk....unless fogging utk nyamuk je..hahaha :P kalau laa ade pintu kemana saja...aku nak balik ke satu masa yang aku rindu sangat....waktu sekolah aku :) it's hell......but it's one hell of a place :D

 aku kene buli..ak menangis...aku kene kutuk sebab gemuk..orang cakap macam-macam untuk kenakan aku sebab aku gemuk..aku xde keyakinan langsung...ak still xde keyakinan sampai sekarang =.='' i blamed you guys for making me like this...hahahaktuiiiiii tapi aku rindu korang... sebab sebenarnya aku diberi pilihan untuk hidup dengan kata-kata korang atau just move on even with sticks and stones that may break my bones.... tapi aku pilih untuk percaya kutukan korang dan hidup camtu sampai sekarang....tapi aku rindu korang kat zaman sekolah...i'd do anything just to feel the exact feeling again :) plus bila da tua sket =.='' ni asenye paham kenapa korang buli aku..waktu tu xmatang =.='' hahaha lucu pulak...benci korang XP haha

tapi untuk gadis2 yang kat sisi aku yang bawak durian pegi kelas sambil wat muke innocent...bila ade dak laki tanye 'wei ko bau durian tak...sakit otak doe' puiii ko..durian bau wangi oke =.='' demand ar..hahaha (xsemua leh tahan bau durian) dan makan pas habis kelas...kite belah durian guna gunting je..hebat x aku? haha..dan gadis2 tu pergi lepas keputusan PMR..dan tinggal empat gadis yang selalu menemani aku :)
empat gadis yang selalu aku ingat :) the innocent trouble punya gadis :) aku ditemani tirah,izzati,ain dan izni :P
untuk mereka...priceless moment :P korang...

jom balik semula ke jalan tu :) jalan menemukan kau..aku..kita :) mengenang kembali waktu kain kita kaler biru atau hitam....baju kita putih atau biru :) ingat kembali kerusi biru dan pink :) meja yang dibalut bersih dengan pembalut hadiah 50 sen :) menutup semua lukisan dan jawapan untuk soalan exam :) ingat kembali waktu pmp yang memenatkan :) dan waktu pembelajaran matematik tambahan yang mengelirukan :) jom mengenang kembali zaman sekolah kita :)

No comments:

Post a Comment