Blogger Templates

::ready for take..camera roll..action!!::

Saturday 15 December 2012

::pitch perfect on date::

assalamualaikum dan pagi :) telah selamat sampai dari kedah untuk cuti akhir semester setelah penat berpraktikal sampai masok perkampungan siam bagai =.='' uhhh hebakkkk hahaha oke mengundur balik masa dan jejak balik aktiviti aku bersama yang tersayang :) huuu haaa... aku pergi dating ritu...lebih kurang sebulan yang lepas..waktu exam final da habis...dating bersama minachi hahaha :P kakak aku...pergi tengok muvi..patotnya nak tengok jack frost and the rise of guardians tp cite tu keluar esoknya =.='' so buat keputusan utk tengok cite ni "PITCH PERFECT" tengok dari muke depan...aku konpem cite tu ntah pape..mesti banyak benda bukan-bukan =.='' hahahaha tak caye? tgk ni




pastu masuk dia punya dewan tu...penuh ngan lelaki...so lagi laa aku konpem cite tu ntah pape... =.='' smua lelaki...dah laa aku masuk lewat..seat kat depan...malu doe...oke laa belas belas minit je lewat... bila da stat tengok....hahahahaha menarik and awesome :) honestly this movie is outta mind awesome..tp tu aku laa...sebab jalan cite dia sangat menarik dan lagu-lagu lam cite dia tu mmg kinda superb choice :) oh lupe nak cakap cite dia is kinda glee movie..where in every song there's a story and where there's a story there's a song in it =.='' pendek kate cite ni cite menyanyi...hahaha ak try sinopsis sendiri laa cite ni oke




yang ni adalah barden bellas :) kumpulan watak utama yang terlalu tradisional dan tak de perubahan dan cukop strict..dan sini laa watak utama dia masuk (tp dia xminat nyanyi sebenarnya..dia minat mashup lagu je sbb tu dia mahir pilih lagu utk dimashup kan dan dia keje satu stesen radio kolej dan jumpa mamat sengal which..lepas ni aku cite...tp sbb kan dia menyanyi lam toilet dan ahli bellas dengar..dia disuruh masuk kelab acapellas bella tuh...so dia masuk dan masuk adalah untuk bertanding dan menang tp life is just so much more than just winning what :))


yang ni lak adalah pihak lawan dari kolej yang sama...nme : The Trebles which..mamat sengal yang keje skali tu masuk kumpulan ni...hahaha kumpulan ni best gila dan bekerjasama which sangat berbeza dari kumpulan bellas...dan cara dorang menanyi sangat harmoni dan dorang sangat trend :) sangat oh semmmmmmm tp mamat sengal tu ajar watak utama pasal saling memerlukan dan banyak pasal hidup dan utk ending cite....korang tengok sendri...tp cite ni ohsem yang sangat superb :)
"you pushed away everyone who try to help you" mamat tu pernah cakap kat watak utama tp aku lupe ayat betol cmne...tp lebih kurang laa...hahaha yang penting cite ni ohsem har har

antara lagu best lam cite ni adalah titanium, dia nyanyi lam bilik air :) david guetta hahaha asik melekat lam otak aku je :) cite yang oh sem...kalo minat dengar lagu dan suke lirik dan lupe nak mention cite ni penuh ngan lawak tanpa henti sangat best jangan lupe gi ushar soundtrek dia kat YOUTUBE jangan lupe tengok PITCH PERFECT :) 



No comments:

Post a Comment