Blogger Templates

::ready for take..camera roll..action!!::

Wednesday 6 March 2013

selalu ada :)

assalamualaikum :) 
korang...korang kawan aku :)
korang teman aku tiap jatuh dan tiap bangun :) 
korang ada bila terluahnya masalah :) 
korang ada bila tertumpahnya air mata :)
korang ada bila aku gelak macam ntah pape =='' :)
korang ada bila marah aku ditahan :)
korang ada bila penatnya diri kita semua :)
korang ada bila situasi seolah olah tidak memahami :)
tapi..
aku minta maaf untuk setiap waktu aku terlupa :)
aku minta maaf untuk setiap waktu aku hanyut :)
aku minta maaf untuk setiap ketiadaan :)
aku minta maaf untuk setiap titis air mata yang aku tak dapat seka :)
aku minta maaf untuk setiap perkara yang korang cuba meletakkan senyuman walhal korang pedih :)
aku minta maaf untuk setiap perkara yang aku tidak berupaya selami :)
aku minta maaf kerana aku tidak paksa diri untuk berada disisi korang bila korang kata "just leave me" :)
aku minta maaf kerana ada sesetengah masa korang merasa untuk berputus asa :)
aku minta maaf sebab korang dapat aku sebagai kawan :)
aku minta maaf sebab kawan ini kadang-kadang meninggalkan kerana memikirkan bahawa itu yang terbaik :)
aku minta maaf sebab.......aku berharap korang tak akan tinggalkan aku :(
korang...
aku nak selalu ada untuk korang :)

No comments:

Post a Comment