Blogger Templates

::ready for take..camera roll..action!!::

Tuesday 17 July 2012

::awak milik saya, hensem!::

      assalamualaikum dan selamat malam :) malam ni nak share berita gembira kot =.='' oh yeah..sekejap je serta pendek juga.. aku dah jatuh cinta :) insyaALLAH hanya dia cinta hati aku sekarang :) alhamdullillah jumpa jugak yang mengetuk pintu hati ni :) bercakap tentang rupa? ya ALLAH, sesungguhnya kau telah hadirkan dia bagi aku dalam rupa yang sangat-sangat hensem dan sangat menarik hati aku :) dan sesungguhnya dia milik aku :D haha korang bole? =.='' ayat poyo tahap ape ntah haha >.<
       ye, dulu..aku mengimpikan yang lain..yang lebih hebat dan out of my league tapi ALLAH pertemukan aku dengan dia :) dia baik :) dia hensem :)) double smile tuh dan dia jugak PURPLE hahahaha :D dia lah milik saya Encik putih dengan cover purple :) dialah Encik Ace :) ye...tak beli S2 sebab banyak priority lain :)


"ada mungkin bagi kamu untuk menyukai sesuatu sedangkan ia membawa keburukan bagi kamu dan ada mungkin bagi kamu untuk membenci sesuatu sedangkan ia membawa kebaikan kepada kamu, dan ALLAH mengetahui tentangnya dan tidak pula kamu"
opkos laa gambo ni download je... aku punye lagi hensem =.='' encik purple tuh!
maka..ALLAH lebih mengetahui tentang kenapa saya memilih Encik hensem saya :)




*what do you think i'm talkin bout? haha it's my first own handphone with my own money hunny :D

2 comments:

  1. haish dedaww aku baca egt kann da jumpaaa someone special la tadi =='

    ReplyDelete
  2. hahaha mesti ko ingat aku tengah feeling2 kat lelaki kan..tulun laa... belom ade yg curi hati =.='' haha

    ReplyDelete